20.3.09

Uyumsuz'un Yorumlarina Yorum

Sevgili uyumsuz, en son yazını büyük bir hayretle karşıladığımı söylersem umarım seni incitmiş olmam. Nacizane kişisel bir yorumum olacak ama blogunun başlığı olan "Acimam, Harcarim"la kendinle ilgili anlattığın sükunet ve sabır özellikleri sanki biraz çelişiyor gibi geldi bana açıkçası. Yani Acımıyor, Harcıyor'san nasıl sakin ve sabırlı olabilirsin ki? Veya sakin ve sabırlıysan nasıl olur da acımadan harcayabilirsin ki? Bu ne yaman bir muamma. Üzerime vazife olmamakla beraber blogunun adını değiştirmeni önermeme izin ver. Sabirliyim, dayanirim harcamam ama harcarsam da acimadan harcarim gibi birşey olmasını daha uygun olabilir. Veya bu yaziyi da bir kez daha gözden geçirebilirsin. Okuyucularının bu çelişkiyi atlayacağını sanmıyorum.

Nasıl oldu mu? İyi mi? Herkes mutlu mu artık? Blogumun başlığını da değiştirdim. Herhalde herkesin istediği olmuştur!!!

Bu arada o sakinim sabırlıyım diyen kadının bana taktığı lakabın "Geberik" olduğunu ve kabak çekirdeği yedim diye bile beni fırçaladığını ama bunun bir birikim sonucu olmadığını çünkü bana devamlı bağırıp çağırdığını da söylemeden geçemeyeceğim.

4 comments:

JoA said...

hah haaaaaa, burası giderek şenleniyor! klon savaşlarından sonra blog savaşları:))))

Emre KORLU said...

ben hiç bir şey anlamadım..:(

Basak said...

ben önermiştim isim değişikliğini üstat, ama olayın bu denli ciddiye alınabileceğini hiiiç ummamıştım:)) Şaka yollu takılmıyor musunuz siz birbirinize? yai ben öyle anlamdımdı... Şimdi bir "Alacakaranlık Kuşağı" tadı oldu sanki...

Uyumsuz said...

Hehe, son yazımdaki pembe yazının linkinde saklı tum yanıt Basakcım :)