10.1.09

a/s/w (Eski chatciler hatırlar belki... age / sex / weight)

Geçenlerde bir arkadaşımla birlikte ortak bir arkadaşımızla karşılaştık ofiste. Adam iş için yurt dışında olduğu için yaklaşık 6 aydır falan görüşmüyorduk sanırım. Arkadaş derken öyle tanıdık falan da sanmayın yani, adam sıkı arkadaşımdır. Karşılaşma diyaloğu aynen şu şekilde aktı:
-Ne haber?
-İyidir... Senden?
-İyi... Kilo vermişsin...

Hani moda işinde falan çalışmıyorum. Fiziksel yakışıklılığımın önemli olduğum bir hayatım falan da yok, zaten resimimden de anlaşılıyordur öyle "kilo vermişsin"le kaybolacak bir göbek degil benimki. Kendisi karakter. Siyam ikizim. Neyse ama yine de dialog bu.

Devam ettim yürümeye baktım kızlar aralarında diyet, kilo verme konusunda hararetli bir fikir alışverişi içindeler. Kim bilir daha kaç kere aynı konu değişik yerlerde kulağıma geldi. Takıldım tabi buna.

Çok mu şekilci olduk ne konusuna hiç girmeyeceğim şimdi. Veya zayıf mı iyi şişman mı karşılaştırmasına da ama bu diyalog trendi dikkatimi çekti. Bu hızla devam ederse muhtemelen bizden sonraki nesilde nasılsın gibi konuşma kalıpları çok daha farklı olabilir.

-Selam, kaç kilosun?
-Aaa merhaba, verdim birkaç kilo, sen kaç kilosun?
-Eh sabah tartıldığımda pek bir değişiklik yoktu.

Taksilerde de "abi memleket nere?" yerine "abi kilo kaç?" yaklaşımı olabilir.

Burçlar yerine kilo köşeleri olur. 70-75 kilo kadını bu hafta bir surprizle karşılaşabilir. Aşk hayatı hareketlenecek. 70-75 kilo erkeği ise sağlığına dikkat etsin, kulak burun bogaz sorunu yaşayabileceği bir dönem.

Birilerini tanıştırırken mesela:
-Tanıştırayım bu Ayşe. 50 kilo.
-Memnun oldum ben de Ahmet. 80 kilo.

Rakı muhabbetleri de mundar olur. Ne olacak bu memleketin hali ile başlayan derin sohbetlerin yerini, ne olacak bu göbeklerin hali alabilir. Türkiye yerine göbekleri kurtarırız meze olarak.

Bak facebook yerine bellybook çıkarsa da hiç şaşırmayacağım. Hatta şimdiden böyle bir sosyal paylaşım sitesi kursam bir kenara atsam mı? Microsoft'a satarım belki daha sonra. Zengin olur kendime custom bir Fatboy alırım. Hay lanet birisi o adres kaydını almış bile. Yine geç kaldım.

3 comments:

Uyumsuz said...

yorumsuz kaldım :))

Feride Nizamettin said...

insan hissettiği kilodadır:)
tüm göbekliler birleşin

Cüzzamlı Melek said...

bu yeryüzünde "erkek dediğin kel olur, bıyıklı olur, kocaman da göbekli olur, bildiğimiz hulusi kentmen olur" diye düşünen tek kadın ben miyim ya?!?